Terugblik met de winnaar in de categorie Toerisme 2016

25 april 2017

“Dit familiebedrijf durft te innoveren en te investeren in een sector waar dat niet gebruikelijk is. De klantbeleving staat voorop en overtreft de verwachting van de gemiddelde recreant. De ontwikkeling van bijzondere accommodaties en thematisering is echt uniek.” Camping de Pampel won vorig jaar de award in de categorie Toerisme. Maar wat brengt dat nou, zo’n award? Arno Uithol vertelt er graag meer over!

Hoe vonden jullie het om genomineerd te worden voor de Apeldoorn Business Awards?
Het was een verrassing voor ons om te horen dat we genomineerd waren voor de Apeldoorn Business Awards in de categorie Toerisme. In de afgelopen jaren hebben wij veel geïnvesteerd in duurzaamheid voor ons bedrijf. De nominatie voelde dan ook als een beloning op ons werk.

Na de nominatie volgde het jurybezoek. Wij hebben dat ervaren als een zeer prettige gesprek. Extra leuk was het dat er een jurylid was die werkzaam is in dezelfde branche waar wij in geïnvesteerd hebben, namelijk het opwekken van eigen energie.

Hoe hebben jullie de Award Night beleefd?
De Award Night was bijzonder goed geregeld. Uiteraard hebben de sfeer en de locatie een mooie bijdrage geleverd aan het geheel. Ook waren we verrast door de hoge opkomst. Het is goed om te zien dat de inwoners van Apeldoorn betrokken zijn bij de lokale bedrijven. Wij vonden het een zeer geslaagde avond.

Hoe kijken jullie terug op de Apeldoorn Business Awards? Wat heeft het je gebracht?
We kijken positief terug op de Apeldoorn Business Awards. Vanuit het midden- en kleinbedrijf hebben we naar aanleiding van het behalen van de Apeldoorn Business Award in de categorie Toerisme, vele felicitaties ontvangen. Erg leuk! Het heeft niet direct invloed op het aantal reserveringen op ons park, maar dit is natuurlijk ook niet de opzet van de Business Awards.